Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Gmina AlfaTV

Wniosek o wydanie gadżetów promocyjnych

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Wypełniony wniosek o wydanie odpowiednio gadżetów/wydawnictw promocyjnych (opatrzony pieczątką i podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania wnioskodawcy).

Pobierz plik programu Word

Pobierz plik w formacie .pdf

 


Komórka organizacyjna

Wydział Promocji i Turystyki.


Opłaty

Nie podlega. Materiały promocyjne wydawane są bezpłatnie. Nie wydaje się materiałów promocyjnych w celach komercyjnych (udostępnianie odpłatne).


Termin i sposób realizacji

Wnioskodawca zostanie poinformowany o przyznaniu materiałów, bądź odmowie w terminie do 7 dni od daty wpływu wniosku o wydanie gadżetów/ wydawnictw promocyjnych do Wydziału Promocji i Turystyki.


Podstawa prawna

Zarządzenie nr 913/2016 Prezydenta Miasta z dnia 15 kwietnia 2016 r. w sprawie podziału na wewnętrzne komórki organizacyjne oraz szczegółowego zakresu działania Wydziału Promocji i Turystyki.


Tryb odwoławczy

Nie dotyczy


Dodatkowe informacje, uwagi

A. Materiały promocyjne opracowane zostały przede wszystkim na potrzeby Wydziału Promocji i Turystyki związane m.in. z organizacją imprez, targów i innych znaczących przedsięwzięć promocyjnych.
B. Wydział Promocji i Turystyki zastrzega sobie:
- możliwość wprowadzenia ograniczeń w ilości wydawanych materiałów;
- decydowanie o rodzaju wydawanych materiałów promocyjnych w zależności od charakteru przedsięwzięcia oraz dostępnych zasobów magazynowych.
C. Wydział Promocji i Turystyki nie dokonuje prezentacji materiałów promocyjnych w celu ich wyboru przez wnioskodawców.
D. Wydawnictwa promocyjne w ilości do 5 sztuk można pobrać ze stojaka dostępnego w Wydziale Promocji i Turystyki, parter, pok. nr 18.
E. Foldery promocyjne są dostępne do pobrania na stronie.
F. Wydział Promocji i Turystyki dysponuje także plakatam oraz książkami, m.in. o tematyce sportowej, muzealnej itp.
G. Wydawnictwa promocyjne dostępne są w następujących wersjach językowych: polski, angielski, niemiecki, hiszpański, francuski, włoski, rosyjski.
H. Rodzaje gadżetów, którymi dysponuje Wydział Promocji i Turystyki: długopisy, ołówki, notesy, flipbooki, zakładki do książek, papierowe teczki na dokumenty, smycze, pamięć usb, torby papierowe, parasole.
I. Wnioskodawca może - we wniosku o materiały promocyjne - wyrazić zgodę na objęcie uczestników wydarzenia (takiego jak konferencje, kongresy, szkolenia, imprezy motywacyjne itp.) badaniem ankietowym dotyczącym oceny wpływu turystyki biznesowej na gospodarkę miasta. Ankieterów zapewnia Urząd Miasta - Wydział Promocji i Turystyki. Badaniem będzie objętych maksymalnie 10 % uczestników. Przeprowadzenie badań odbędzie się w uzgodnieniu z organizatorem i będzie dotyczyło tylko wybranych przedsięwzięć. Uzyskane informacje zostaną wykorzystane wyłącznie w celach badawczych.