Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Gmina AlfaTV

Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie zaległości podatkowych zbywającego

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Wniosek o wydanie zaświadczenia o stanie zaległości podatkowych zbywającego
Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego
Zgoda zbywającego na wydanie zaświadczenia o stanie zaległości
Dowód uiszczenia opłaty skarbowej

Pobierz plik programu Word

Pobierz plik w formacie .pdf


Opłaty

21 zł


Termin i sposób realizacji

7 dni


Podstawa prawna

Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2012 r. poz. 749)
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2012 r. poz. 1282)
Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 sierpnia 2005 roku w sprawie zaświadczeń wydawanych przez organy podatkowe (Dz. U. z 2011 r. Nr 293, poz. 1726)


Dodatkowe informacje, uwagi

Usługa umożliwia złożenie wniosku o wydanie zaświadczenia o stanie zaległości podatkowych zbywającego.  Jeśli osoba składająca wniosek nie jest osobą zbywającą musi dostarczyć zgodę zbywającego dotyczącą wydania zaświadczenia o stanie zaległości.

Usługa można zrealizować w formie elektronicznej lub formie papierowej składając stosowny wniosek bezpośrednio w wybranej instytucji publicznej.