Logo BIP
Herb
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta
Gmina AlfaTV

Uzyskanie zgody na używanie herbu

Sposoby dostarczenia dokumentów

  • Wizyta w urzędzie
  • Listownie, drogą pocztową
  • Faxem
  • Formularz elektroniczny

Sposoby odbioru dokumentów

  • Osobiście
  • Pocztą
  • Elektronicznie

Wymagane dokumenty

Wniosek zawierający następujące informacje:

1) program przedsięwzięcia,

2) krótka charakterystyka wnioskodawcy (data rozpoczęcia działalności, zakres działania, dotychczasowe osiągnięcia, itd),

3) kontakt z osobą reprezentującą wnioskodawcę: elektroniczny, telefoniczny, adres,

4) projekt związany z wykorzystaniem herbu.

 

Pobierz wniosek w formacie .pdf


Opłaty

Brak opłat.


Termin i sposób realizacji

do 1 miesiąca


Podstawa prawna

Ustawa z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 594)
Ustawa z dnia 11 października 2013 r. o zmianie ustawy o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1318)
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn. zm.)


Tryb odwoławczy

Nie przysługuje


Dodatkowe informacje, uwagi

Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o rozpatrywanie wniosków o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta.

W Polsce, herby miast są tworzone w oparciu o ustawę o odznaczeniach i mundurach. Sposoby wykorzystania herbu zastrzegane są natomiast w statutach miejskich. Jednostka chcąca uzyskać pozwolenie na użycie herbu miasta zobligowana jest do złożenia wniosku o wyrażenie zgody na używanie herbu miasta wraz z niezbędnymi załącznikami w Urzędzie Miasta na minimum 30 dni przed planowanym terminem przedsięwzięcia.